zaterdag 13 januari 2018

A map


Stilletjes aan komt pagina 26 er ook aan. Ik ben bijna half weg en zonder foto was het me nooit opgevallen dat er al letters in de map stonden.

Bit by bit page 26 is forming aswell. I'm almost halfway and without this picture I never saw the letters coming in the map.





Tegelijkertijd ben ik ook bezig aan Father of Kittens, een werkje dat ik niet meer zo leuk vind om te doen maar toch ooit eens af moet.

At the same time I'm working on Father of Kittens, I don't really like this piece anymore to stitch on, but it has to be finished one day.



Love, Babs



5 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

verder steken
weet dat je er nog zo eentje hebt

zenuwpees zei

Je borduurwerk gaat mooi voor uit.
Groetjes
Marie-Claire

Anoniem zei

Op de foto zie je meestal meer dan in dw hand he.wat word je werk toch mooi.

Michelle zei

Van een afstandje of op foto zie je altijd meer bij die HAED's. Is ook wel hun charme vind ik. Wat wordt ze toch mooi!

Tanna zei

Your handwork is exquisite! Art. I love the crab apples, too. blessings ~ tanna