vrijdag 29 december 2017

The end of 2017...



Pagina 2 van Crab Apple is bijna klaar, mijn doel is om deze pagina nog af te krijgen voor dit jaar. Of me dat gaat lukken weet ik niet maar ik kan maar proberen.

Page 2 of Crab Apple is almost finished, my goal for this year is to finish this page. If I will be able to? I'm not sure, but I can only try.



Doelen zetten voor 2018?
Ik weet het niet, meestal lukken mijn doelen toch niet. Ik zou zeggen een pagina per maand van een Haed en Witching en Crab Apple zo af te krijgen maar dan nog zullen ze niet af zijn in 2018. Zelfs als ik blijf ik de hele tijd doorwerken aan 1 van de 2 en breng ze niet in rotatie dan nog zal het moeilijk worden. Pagina 26 van 42 en 2 van 18... aan een (hopelijk) gemiddelde van 1 pagina per maand.

Goals for 2018?
I'm not pretty sure, my goals don't work out most of the time. I would say a page per month from a Haed and trying to rotate Witching and Crab Apple like this, but even then they won't be finished in 2018. Even if I only pick one of the 2 and don't rotate them it will be hard. Page 26 out of 42 and page 2 out of 18... hopefully on an average of 1 page a month.


De 2 challenges van deze maand bij "The ultimate cross stitch group" waren een adventskalender en "every member counts" met deze maand 3595 steken. Beiden zijn mij goed gelukt en dus heb ik de badges ook mogen ontvangen.

The 2 challenges of "The ultimate cross stitch group" were an advent calendar and "the every members counts" with 3595 stitches this month. Both worked out very well and I have received both badges.




Ik wil verder ook iedereen een gelukkig en gezond 2018 wensen met al wat je hartje maar begeert.

I also want to wish everyone a happy and healthy 2018 with everything your heart desires.






3 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

niet opgeven steek na steek en het lukt

Nina Hobbysite zei

Ik vind zo knap 1 pagina per maand. En ze worden zo prachtig de HAED.

Carolien zei

Dag Babs,

Wat een prachtig borduurwerk heb je onder handen. Ben benieuwd naar het vervolg!

Veel borduurplezier in het nieuwe jaar, GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Groetjes, Carolien